Naprawy gwarancyjne NOVATEC

Jak przebiega procedura gwarancyjna firmy NOVATEC?

  • Wypełnij formularz zgłoszeniowy

    Wypełnij i wyślij formularz zgłoszeniowy. Naprawa gwarancyjna jest możliwa do 2 lat od daty zakupu.

    Formularz zgłoszeniowy
  • Zrób zdjęcia lub firm usterki

    Nagraj film lub zrób zdjęcie obrazujące usterkę. Przygotowane materiały wyślij mailowo na adres: serwis@speeder.com.pl. W tytule wpisz numer zgłoszenia otrzymany przy wypełnianiu formularza. Do maila załącz również zdjęcie lub skan dowodu zakupu.

  • Kontakt ze strony serwisu

    W ciągu 2 dni roboczych skontaktujemy się z Tobą w celu przekazania kolejnych instrukcji.

    Jeżeli towar nie nadaje się do naprawy
    Wymiana
    W przypadku braku możliwości naprawy towaru, wymienimy go na nowy.

    Zwrot środków
    W sytuacji braku możliwości naprawy oraz wymiany towaru na nowy, dokonamy zwrotu pieniędzy.
    Jeżeli towar nadaje się do naprawy
    Wyślij towar
    Skontaktujemy się z Tobą w celu wysłania paczki.
  • Ekspertyza

    Po wykonaniu ekspertyzy wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo.

REGULAMIN ZGŁOSZENIA REKLAMACJI GWARANCYJNEJ (PANEL RMA)

  1. Panel RMA ma na celu sprawne przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego w przypadku reklamacji gwarancyjnych Produktów objętych naprawą gwarancyjną zlecaną Usługodawcy przez właściwych Gwarantów. Usługodawca nie jest gwarantem, ani sprzedawcą Produktu, przyjmuje jedynie zlecenia naprawy Produktów na podstawie umów z właściwymi gwarantami. Za pomocą panelu RMA użytkownik końcowy produktu może złożyć zlecenie gwarancyjne dotyczące swojego Produktu objętego gwarancją gwaranta, z którym Usługodawca ma umowę na obsługę reklamacji gwarancyjnych.
  2. Panel RMA nie służy do składania reklamacji dotyczącej Produktu na podstawie rękojmi ustawowej / odpowiedzialności za zgodność Produktu z umową. Reklamacja na podstawie rękojmi / odpowiedzialności za zgodność z umową powinna być składana bezpośrednio do sprzedawcy danego Produktu.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne za pośrednictwem Panelu RMA powinno być złożone zgodnie z warunkami udzielonej gwarancji, w szczególności Karta Gwarancyjna dołączona do Produktu określać będzie możliwe żądania związane z reklamacją danego Produktu..
  4. Użytkownik jest obowiązany do nagrania filmu lub wykonania zdjęcie obrazującego usterkę i przesłania  przygotowanych materiałów mailowo na adres: serwis@speeder.com.pl. W tytule wiadomości mailowej należy wpisać numer zgłoszenia otrzymany przy wypełnianiu formularza. Do maila należy załączyć również zdjęcie lub skan dowodu zakupu.
  5. Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji zgodnie z warunkami wskazanymi we właściwej Karcie Gwarancyjnej lub w innych właściwych warunkach gwarancji gwaranta.
  6. Informacja o reklamacjach złożonych za pomocą Panelu RMA, o ich statusie oraz o decyzji gwaranta dotyczącej danej reklamacji wskazywana jest w Panelu RMA przy danej reklamacji oraz dodatkowo informacja o każdej zmianie statusu oraz o decyzji gwaranta przesyłana jest na adres poczty elektronicznej przypisany do Konta Użytkownika
  7. Usługodawca dokonuje naprawy lub wymiany, jeżeli jest ona uzasadniona zgodnie z warunkami gwarancji oraz stanem Produktu, w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla zgłaszającego, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w został nabyty. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Usługodawca/gwarant.
  8. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu w czasie od wydania jej do jej ponownego odebrania przez uprawnionego z gwarancji ponosi Usługodawca/gwarant. Po wykonaniu uprawnień wynikających z gwarancji Usługodawca dostarczy Produkt z powrotem do uprawnionego z gwarancji.
  9. Własność Produktu lub jego części zwróconych lub wymienionych w ramach uprawnień gwarancyjnych przechodzi na Usługodawcę/gwaranta.
  10. W przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową kupującemu z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt sprzedawcy. Gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej, a w szczególności nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza ona uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi lub braku zgodności Produktu z umową.